Friday, November 9, 2012

Miss This Moment

assalamualaikum..selamat tgh hari..haha



mesti korng fikir apa yg samperit nk post hri ni kan.. now..i want tell u that i'm really2 miss this moment..
kawan syed ahmad.. aku rindu korang sgt-sgt.. hanya allah shj yg tahu betapa aku rindu korang.. first sekali.. aku nk ucapakan terima kasih kpd korang yg setia kwn dgn aku,dgr masalah aku,beri nasihat dgn aku n everthing yg korang bt utk aku..thank you so much.. luv u all.. 

berbalik kpd tajuk.. sebenarnya..post kali ni aku samperit focuskan kpd geng2 jet samperit.. hee~
okay.. azzah,alia,nazuha,kak nisa..fiza rindu sgt2.. rindu nk naik jet pegi sklh... x kira hujan ke x ke..tetap naik jet.. korang ingat x time pg2 p sekolah.. yuhuu.. best kan..sejuk2 n still gelap pegi sklh.. turun bukit area market.. yuhuuu.. best2.. masuk dlm market selasa.. rjin main brek time tu..awl2 pg tgk org angkat barang nk menjual.. ingat moment ni.. lps tu..kita mcm kereta api lalu dkt jln raya.. serius lawak.. tp best kan.. bersusun elok2.. kite parking dkt umh rashidah..then kite tukar tempat..kite parking dkt luar..area balai polis.. blk sekolah.. tunggu dkt kantin.. pastu jalan sama2 p dkt jet kite.. pegang tangan time nk lintas..serius lwk..mcm bdk2 kan kita.. biasalah..time comel2 lg time tu.. :D then sambil jln..kongsi cerita..sambil gelak2... blk sekolah mcm kereta api.. kite ikut peraturan btol2.. susun elok je.. rjin kne kacau dgn mamat2 moto..sambil gelak2 naik jet.. time paling menyiksa bg kita.. time naik bukit area market.. oh my..sgt penat kan.dh le naik bukit.. gelak2.. adoi..x tahan time tu.. rsa mcm separuh nyawa.. berhenti.. bg lps sikit penat tu..sambil gelak2.. nampak sgt hidup kita ceria kan time tu.. asyik gelak je..  after that, kite sambung blk sampai dkt umh.. nasib umh kita smua dkt2.. cuma kak nisa yg agk jauh sikit..taman sebelah.. haha.. 

korang ingat time blk sekolah ada market selasa tu.. mak ai.. ramai org kan.. dh le kite penat..time tu mesti kita gelak2 n mrh org kan..slalu kne kacau dgn abg2 yg jual dkt situ.. miss moment tu..blk sekolah time hujan.. w0h..sgt enjoy right? tertelan air simbahan kereta tu dh slalu.. mesti..sejuk sampai terketar2.. yg syok.. bole kita gelak2.. bt lawak atas jet... time tu seksi gile le kite.. nasib ada beg lindungi kita.. naik bukit.. woh..penat dgn hujan.. tp still gelak2.. rasa air tu.mcm milo..wek! bju kita.. mcm bru abis main tanah.. sgt kotor.. berhenti tgh hujan.. lpskan penat.. ingat..tempat favourite kite berhenti.. dkt tiang elektrik.. kdg2 bawah payung... hahha.. terkejut air jatuh byk.. lwk2.. gelak x abis2.. sampai umh masing2.. 

geng jet.. aku rindu gile moment tu.. aku nk apa yg berlaku dlu berlaku skrg klau bole..tp .. smua tu kenangan kita.. kita dh x bole..kita berpisah.. sgt sedih.. jujur aku ckp..aku tulis post ni sambil menangis.. aku terlalu rindukan moment tu..korang jaga diri tahu..walaupun kite berpisah.. tp kita still berhubung selalu.. thnks sbb sudi kwn dgn aku.. thnks sbb bg kenangan2 manis utk aku.. aku x akn lupa.. take care guys..luv u.. 

assalamualaikum ~nk kenal siapa geng jet samperit.. meh nk tunjuk photo deaorg..

bju hitam biru tu azzah.. tgh tu alia..2 org kwn baik



ni le kak nisa.. dia seorg kakak yg sgt caring.. tp bt dia mcm kawan2.. dia masuk kepala dgn kami.. thnks kak nisa.. rindu kak nisa..harap kak nisa x lupa moment kita bersama

No comments:

Post a Comment