Thursday, November 1, 2012

HARI TERAKHIR SEKOLAH

assalamualaikum..
hey everybody..

walaweyh! serius cmm x percaya.. hri ni adalah hri last persekolahan kiteorg.. serius sedih.. terpaksa berpisah dgn kwn2 selama 2 bulan..hmm..sgt menyedihkan..


with dezul~




 geng gila2.. 4 pkom!



my twin

harith .. mata cantik n bdk sweet..


syukur yg gila2..

opss.. with bdk mata cantik

ainazman


syatir and madi..geng gila dgn camera..

untung dpt hadiah drp alia


walaweyh..serius frust menonggeng skrg ni.. ya lah.. knp hri last dia perlu terangkan smua ni.. knp masa2 terakhir mcm tu dia terang dkt aku.. pukul 12 tgh hri bru dia nk terangkan smuanya..sedangkan aku? pukul 12.30 tgh hri dh nk bertolak pegi.. oh.. sgt menyakitkan.. sampai hati dia bt mcm ni.. serius hati masih x berpuas.. dia x dgr lagi luahan hati aku ni.. oh! sabar je.. disebabkan dgn pengunguman terkejut dia tu..dgn cara dia.. aku hilang mood.. nk berseronok pun dh hilang.. hmm.. entah la.. keputusan.. i don no.. kecantikkan tidak bole dipandang..tp tgk la keikhlasan.. akn ingat kata2 tu..
hmm,.. anyway.. gud luck 4 ur spm..insyallah.. u all can do it.. ily 2 all my senior..take care guys.. always smile..don forget me okay.. ingat bdk bising ingat samperit ungu.. wah.. moto bru.. haha..












n the last is.............





ahli dom p8~ ily guys.. thnks segala2nya.. korang smua kwan baik aku.. maafkan sekiranya aku ada bt salah dgn korang.. 


No comments:

Post a Comment