Thursday, May 23, 2013

! Sejarah oh Sejarah !



serius i ckp i stress gile !
ngek kau !
this monday i kne ambil paper sejarah ?

WHAT?

mmg mampus le i..
i x bw balik buku sejarah..
rse mcm nk menangis..
sejarah paper 2 pulak tu..
not easy okay..
all my friends say..
soalan GILE2 KAU PUNYA SUSAH!

bdk pandai sejarah pun x bole jawab..
ni aku?
perhh.. terbaik lah..
what should i do? hmm..
sejarah book ! i really2 need u .. please come to me..

HAHA

bajet kau fiza.. mcm lah buku tu ada kaki or ada sayap nk fly ke kau..
ape kau nk jawab isnin ni..
err
friends... please share with me tajuk yg keluar..

HAHA!
comel x muka i bile tahu
berita yg this monday i
kne ambil paper sejarah

untung lah kau klau deaorg bgtahu..
dlm mimpi le nampaknye..
x pe fiza..
usaha lbih sikit.. cari dlm internet..
(aku mmg suka bt kje mcm ni)

hope this monday i bole jawab exam paper to..
perrhh.. 4 paper for one day..
otak mau cekang lah fiza (ayt kwn2 aku)

!FACEBOOK!
knp dgn kau ha?
asal aku x bole buka? ngek kau!
kje aku x selesai okay..
mahu bising nnti cg2 aku..

nampak x hikmah disebalik ini..
Allah suruh aku study dari habiskan masa berfb..
bersyukur jgk le fb x bole on..klau x..
24-hour aku o9..
ni hikmah sruh aku study sejarah lbih sikit..
start now..
dh x nk main2.. nk focus on my study..
cukup dgn ketawa yg x pernah habis setiap hari ..
tipu lah klau aku x ikut jd gila
klau kwn2 aku semua gila..

orait.. stop here.. bye.. doakan kejayaan MIDYEAR  sye.. amin.. hope get a best result !
malu kan klau dpt result teruk.. aku dh pegang jawatan..
lps ni nk jga sikit perangai kebdkan aku tu.. hahaha..

No comments:

Post a Comment