Friday, May 24, 2013

! HACKER !

AKU BEBAI !

b0d0h! aku benci kau..
apa yg kau x puas hati..
asal HACK fb aku..

                                                  dlm byk benda ..
                                                   knp perlu fb aku..
                                                   knp bukan fb org lain..
                                                   kau tahu x.. itu adalah salah satu benda kesygan aku..


terima kasih weyh bt mcm ni dkt aku..
klau kau brani..
kau mengaku dpn aku..
aku bg hadiah 5 utk kau..
serius aku syg kau la..


                                                    seksa btol kau bt aku mcm ni..
                                                    x kan aku kne bt fb bru..
                                                   dah sah2 aku x akn bt..
                                                   aku kan jenis mls nk meng 'add' org ni..

argh..
aku benci..
hampeh..
org mcm kau..
ambil buang dlm tong sampah..
ikat2 ..
buang dlm pelupusan sampah..
menyampah..




bye.. mood bebai.. fb hack..

No comments:

Post a Comment