Saturday, April 20, 2013

!HB 2 ME!

assalamualaikum..



 



oh so sweet friends! i love u so much..
korang sambut birthday aku.. menyanyi dkt aku..
terharu weyh..
tepat pukul 12 mlm..
satu serangan bedak telah melanda di atas katil aku..
malam tu aku jd mcm hantu kak limah..
comel x kak limah?
haha.. ni semua kerja bdk dom aku.. ngek2..
habis satu katil weyh ! tidur dlm keadaan bedak di atas katil.. oh ..sabar shjlah..

next day.. time rehat..
satu kelas wish dkt aku.. terharu..
then.. my twin.. dia kasi coklat.. oh my! love it..
thnks twin.. haha.. mengalir air mata bile dia ckp..
lps ni twin dh x nk tgk twin sedih2..
haha.. x lama kemudian.. masuk sudah cg err tu..
HAHA ! tiba2 dia ckp ...fiza.. kamu masuk syair ye..
GILA? menjerit aku dlm kelas.. terkejut beruk.
dia paksa aku? ish.. geram2.. tp terpaksa senyum sbb HB aku,,


bermulalah rehat menimbulkan pelik aku..
geng2 perempuan slalunya cpt je ajk aku turun rehat..
yg si atiqah tu pun.. slalunya..cpt2 pegi librery...
dgn muka x bersalah.. mengajak geng2 tu pegi rehat.. pu3 tiba2 sruh ajr hw,,
nah.. yg paling best,.. x nampak pulak deaorg bw keluar kek.. pelik kan..
deaorg kunci pintu dpn n belakang..
aku pun apa lg.. mula lah aksi melari2 nk buka pintu.. tiba2 semua pakat pegang sruh ddk atas kerusi..
bermulalah geng perempuan sambut HB aku..
sedih + terharu.. x sangka .deaorg nk sambut,,
siap menyanyi ramai2,. oh,.,.so sweet girls
lps acara mkn sikit2.. kami mulalah acara baling2... nah.. mmg bising blog tu dgr suara kami..
terjerit2.. habis muka aku penuh  dgn kek.. 4 kali turun basuh muka..
thnks hadiah yg korang kasi..




tiba2 geng pkom panggil.. deaorg pulak yg menyanyi HB aku,.
err.. malu.. suka.. terharu..
then i get a chocolate from atok.. my fav chocolate..
thnks a lot guys..
sepanjang jln.. dikataan hampir semua wish HB i.. oh2.. malu..




time turun tangga... junior2 pakat2 menyanyi HB untuk i..
h0h0.. terkejut.. bermulalah acara junior2 wish untuk i..
malam tu pulak.. mandi bedak bt kali ke 2.. aleya oh aleya.. kau mmg nk kne sekeh..



malam2 berikutnya,,, acara baling ice cube +bedak dilangsungkan.. tersgt happy..tersgt terharu.. tersgt le segala-galanya

thnks a lot guys... i will miss this moment.. never forget! i hope.. we will celebrate our birthday every year.. thnks 4 giving me a sweet moment in my life.. i'm happy celebrate my birthday with all of u.. but.. masih terasa sedikit kesedihan coz mama n abh x celebrate my birthday... it's okay.. i faham semua tu.. ma..bah.. i miss u so much.. please call me everyday.. errr.. bile le nk stop crying ni.. hampir setiap hari mesti akn mengalir air mata ni.. sabar fiza2...




No comments:

Post a Comment