Monday, December 17, 2012

thanks ! syg ko ! err

Assalamualaikum.. nite u ollss..haha




serius samperit tension gile !
spe le yg terlalu berbudi pekerti 
yg telah mencuri line internet samperit !
syg ko weyh ! ko guna2 free..
aku byr tiap2 bulan !
k0 tahu x..betapa ssh nye aku nk uplode gambar / download movie / 
update blog/ o9.. 


klau bole tukar ke tahap ni.. baik ko jaga2.. 
kang samperit patah2kan tangan ko..bru ko tahu


hanya mampu bersabar je !
aku x kisah le korang nk guna pun line ni !
tp guna tp tgh2 mlm bole?
time semua org tidur ! 
k0 nk guna sampai pukul 6 pg pun aku x kisah !
tp pelik le !
rsenye dh letak password dh 
mcm mna ko bole curi eqk..
okay.. aku fhm.. ada benda yg ko guna.. 
ok bye ! 
aku bebai dgn ko ..
ko x fikir perasaan aku langsung..
cuti panjang je aku o9.. 
nnti aku dh nk blk sana
x bole on dh..
err..selfish punya orang..
aku 100 org mcm ko..
sakit kepala semua org..
menyusahkan org.. 
thank u so much..
syg ko gile2.. 


bila tension.. mcm ni le jd nye.. makan2.. tp badan still sama..
oh my body.. bila le nk naik ni..  

No comments:

Post a Comment